Review

Ревю: “Тя отказва да умре” от Саймън Кърник

Тя отказва да умре

Издателство: Софтпрес
Година на издаване: 2014
Страници: 328
Оценка в Goodreads: 5/5

ЕДИН СВИДЕТЕЛ

Обикновен ден сред природата в средата на нищото. Внезапно проехтява изстрел и преобръща живота ти.

ЕДНА ТАЙНА

Към теб тича жена. След нея – трима въоръжени мъже. Все още не знаеш, но тя пази смъртоносна тайна. Животът й е в опасност. Вече и твоят.

ЕДИН ШАНС

Тичаш. Трескаво, инстинктивно, с отчаяна надежда за спасение.

Знаеш, че тези мъже не се колебаят да убиват. Видя го с очите си.

Единственият шанс е да следваш жената, която отказва да умре…


“Тя отказва да умре” е трилър, изпълнен с напрежение и обрати и ме държа на нокти до самия край. Постоянно отлагах прочитането на книгата, въпреки че е в списъка ми с книги, които искам да прочета от много време и сега съжалявам, че го направих. “Тя отказва да умре” ме държа будна до сутринта, в очакване да разбера края.

Първото нещо, с което ме привлече книгата беше корицата. Не съдя книгата по корицата, но тази привлече вниманието ми веднага и след като прочетох резюмето си казах, че трябва да прочета книгата. Минаха месеци преди да си я взема и когато го направих я прочетох за отрицателно време.

“Тя отказва да умре” е първата книга от Саймън Кърник, която чета. Определено искам да прочета и други романи на автора, защото умее да пише увлекателно и с това успя да задържи вниманието ми до края. Книгата бързо успя да се превърне в една от любимите ми, прочетени през тази година.

 “Тя отказва да умре” успя да ме грабне още от самото начало. Действието се развиваше бързо и книгата е пълна с обрати и неща, които изобщо не очаквах да се случат. Историята увлича още с първите няколко страници, в които не липсва напрежение. Книгата те грабва още от самото начало и до края се чудиш какво всъщност се случва.

Сюжетът на “Тя отказва да умре” е засукан и постоянно се появяваше нещо неочаквано. Не очаквах края, заради който стоях будна цяла нощ. Книгата се справи страхотно с това да ме държи будна, но просто не можех да я оставя и исках да разбера какво ще се случи.

Героите бяха интересни. Не успяха да станат от любимите ми, но всеки имаше свой собствен чар и беше уникален по един или друг начин.

“Тя отказва да умре” определено заслужава петте звезди, които ѝ дадох в Goodreads. Книгата покри всичките ми очаквания и ги надмина. Препоръчвам я на всички любители на трилъра. За мен всяка страница беше страхотна и не можех да се откъсна от книгата. Саймън Кърник е написал прекрасно романа си и се превърна в автор, от който искам да прочета още книги.

Leave a comment